Min axel stejkar

Jag har ont i min ena axel idag. Det är inte lite ont heller. Jag är van vid en viss smärtgräns så jag gnäller inte i onödan.
Det är väl såna utnötningsskador man får räkna med nu när man börjar närma sig den aktningsvärda åldern 35.

Stina är fortfarande kvar hos oss men jag tror att familjen börjar fatta att vi måste lämna ifrån oss henne nu.
Kanske inte barnen i och för sig för dom skulle inte klaga om hon var kvar men Ronnie börjar ta sitt förnuft till fånga och försöker tänka med hjärnan istället för hjärtat.
Det jobbiga är att Stina är världens mysigaste hund och man ser tydligt hur bra hon är för Nicko och även dom andra barnen.
Alla skiner upp så fort dom ser henne och börjar helt plötsligt prata med sån där töntig bebisröst.
Stina själv tror också att hon är valp. Hon är stor som en miniponny men ändå ska hon naturligtvis ta ett jämfotahopp upp i famnen på oss när vi sitter vid tvn.
Det är jättemysigt att ha hund hemma men för mig personligen så är det för mycket pass så det är väl bara att bita i det sura äpplet och hitta en ny familj till henne innan hon rotar sig för mycket hos oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0