Idag opereras Horst

Han ska ta bort tumörer i lungan. Det ska bli skönt när jag får besked om att allt gått bra. Det är alltid obehagligt med operationer och speciellt när det är så här pass stort. Hoppas bara att tumörerna är godartade så han slipper cellgifter. Han har många år kvar som han ska må bra och kunna resa och leva ett bra liv. Horst är stark både psykiskt och fysiskt så det kommer gå bra. Det är jag övertygad om.
Han ligger inlagd i Linköping och där blir han antagligen kvar i en vecka så jag kan inte hälsa på tyvärr. Jag jobbar helgen dessutom.
Han är snart hemma. En vecka går fort.
Jag håller tummarna för Horst idag. Han är en viktig person i mitt liv och viktiga personer ska man va rädd om fast man glömmer det lätt när livet går för fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0