Nu har jag fixat Ronnies födelsedagspresent

Jag kan inte skriva vad det är här än eftersom Ronnie läser ibland och det skulle kunna förstöra överraskningen rätt så rejält men jag är nöjd med min present i alla fall.
Idag jobbar jag förmiddag och mina barn ska gå själva hem idag från skolan. Dom tycker det är SÅ orättvist att alla deras kompisar på skolan får gå hem själva medans dom tvingas att åka bil med sin mamma så idag har jag gett dom förtroendet. Jag kan tänka mig att deras kompisar som får gå hem själva gnäller på sina mammor att det är SÅ orättvist att dom får gå hem själva medans deras kompisar åker bil hem. Det är ju alltid grannens gräs som är grönare så man blir ju aldrig nöjd.
I eftermiddag ska jag passa på att träna. Risken finns att det inte blir så mycket av den varan den här veckan. Påsk och födelsedagar och pappabesök och sånt sätter nog stopp för det. Jag är ändå glad om jag kommer iväg åtminstone en gång i veckan.
Jag har också hunnit med att prata med dom som servar assistenten jag köpte och lyckades sabba på samma dag. Han var tyvärr inte så jättepositiv till att det kunde gå att fixa så vi får väl se hur det blir med det. Man kan ju inte alltid ha tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0