Emil var och badade med grannen igår

Han fick följa med Ninni och Hannes till stranden igår. Jag skickade med honom bullar till dom alla tre och smörgåsar.
På kvällen frågade han om jag ville ha en bulle av dom som var kvar.
Jag var lite småsugen så jag tackade inte nej.
Jag tog den största som var kvar och tog en bamsetugga. Då känner jag hur det knastrar i munnen.
Det visar sig att Hannes har slängt sand på Emil när bullpåsen var öppen och Emil har då duktig som han är vänt ut och in på påsen och borstat av bullarna och trodde att det gjorde bullarna sandfria.
Det kan jag tala om att det räcker inte.
Jag hade hela munnen full med sandstrand så jag vet att det behövs mer än att borsta bort sanden.

Kommentarer
Postat av: Den motorcyklige killen från malmö

http://www.youtube.com/watch?v=kVme8NxR2yQ



Cross verkar svårt!

2009-08-12 @ 11:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0