Idag fyller Fanny 19 år

Mina ungdomar omkring mig börjar bli väldigt vuxna nu. Jag hinner inte riktigt med.
Det känns som jag själv var 19 år nyss.
När jag fyllde 19 hade jag Choffe liten och gick i gymnasiet och planerade Nicko. Jag blev gravid med Nicko några månader innan jag fyllde 20.
Jag var väldigt vuxen när jag var 19. Jag vet att Choffe och Fanny också är vuxna nu men jag har svårt att acceptera det.
Antingen är det väl för att jag då måste släppa taget lite grann eller annars är det för att jag då måste inse att jag blivit äldre. Kanske en blandning av båda.
Jag hoppas i alla fall att vi ska få behålla Fanny i våran familj så vi får gratta henne på många födelsedagar  framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0