Jag bryter ihop!!

Snart kommer jag skrika rakt ut och slänga barn omkring mig!!
Fabian har en killkompis och en tjejkompis inne i datarummet. Dom skriker högre och högre när dom pratar med varann för att överrösta varann. Snart kan dom inte skrika högre för smärtgränsen är nära nu.
Emil har också en kompis och är dessutom på sitt tjatigaste humör. Dessutom måste han självklart sätta på tvn i vardagsrummet på riktigt hög volym trots att han inte ens skulle sitta här.
Nicko har 4 kompisar på sitt rum. Dom pratar inte högt men däremot lyssnar dom på musik med väldigt mycket bas på otroligt hög nivå så hela huset vibrerar.
Jag själv sitter med huvudvärk, snorig, ögonen rinner och med feber i soffan mitt i detta kaos. Jag försöker samla krafter för att åka och handla julmat och städa mitt hem. Jag kan inte hitta dom krafterna.
Det enda jag vill nu är att fly. Åka bort nånstans utan mobil och komma hem när jag är frisk och allt är lugnt igen.
Ronnie jobbar över och för en stund sen fick jag reda på att vi har en mycket oväntad utgift på 6000 som ska betalas imorgon. Dagen innan julafton när jag haft så mycket utgifter i alla fall så är det inte lämpligt med såna chocker.
Jag kommer nog att bryta ihop på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0