Det var nån sopserie på tvn igårkväll

Det var nån slags dokumentär eller nåt om Victoria Silvstedt.
Jag har aldrig sett nån mer blåst blondin sen serien om Paris Hilton gick.
Man fick se henne när hon var hemma hos sina föräldrar i Bollnäs och satt vid middagsbordet och åt. Alla i familjen pratade engelska med varann!! Hon är ju svensk! Hennes föräldrar är svenskar! Dom sitter vid ett middagsbord i hennes barndomshem i Sverige och pratar engelska med varann! Hennes 64åriga pappa pratar på engelska med sin dotter!
Jag trodde dom skämtade först men även hennes barndomsvänner som var på picknick med henne pratade engelska med henne. Vad är det för fel på dom?! Jag skulle aldrig börja föra samtal på engelska med mina barn hur länge dom än skulle bosätta sig i USA.
Patetiskt är det enda jag kan komma på att säga om det.

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-02-11 @ 13:01:44
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: P e r n i l l a

Hehe kan inget annat än att instämma :) Ha en bra dag!

2009-02-11 @ 13:04:58
URL: http://pernillabremer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0