Fabian 9 år!

Hurra för Fabian som fyller 9 år idag!
Vi var uppe tidigt och sjöng för honom och gav alla paket. Eftersom det är lite svårt att slå in en cykel i paket så fick vi slå in nycklarna istället och ställa cykeln på altan. Han trodde först att det var en husnyckel hem hit som han fått. När han fick se cykeln blev han jätteglad. Den är SÅ tuff.
Förutom cykel blev det lite böcker och leksaker.
Fabian och Emil och jag trotsade kylan och cyklade till skolan idag. Det är ett måste att cykla när man nu fått en så snygg cykel. Ronnie fick komma efter oss med bilen och hämta cyklarna eftersom inte Emil har nåt lås på sin.
Om en och en halvtimme ska jag till tandläkaren så innan dess ska jag försöka städa iordning så gott jag kan så jag kan ägna mig åt barnen sen när dom kommer hem.
Ikväll blir det släktkalas med mat och tårta. För mig blir det pulver. Jag vägde mig igår och hade bara gått ner 1,1 kilo. Jag lovade dom att nästa vecka när jag kommer ska jag ha gått ner minst 2,5. Jag kommer nog inte att kunna hålla det löftet är jag rädd för. Det tråkiga är att om man uppoffrar sig och plågar sig med pulver och ingen mat så  vill man ha snabba resultat men kroppen ställer in sig på svältläge så den håller i fettet.
Nu är det dax att baka tårtbottnar och städa.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis Fabbe!!

2009-02-27 @ 11:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0