Ronnie ser fram mot en fridfull helg

Jag har fått problem med att prata. Min vassa tand har skärt sönder min tunga på sidan. Varje gång jag pratar så nöter tungan emot och gör ont och nu är den svullen dessutom.
Jag sa det till Ronnie igår och istället för att tycka synd om sin fru så konstaterade han att då får han en lung och tyst helg nu i helgen.
Inget medlidande att hämta från honom inte men om det hade varit han som hade hade haft en svullen tunga och stått och läspat bakom kassan i tolv timmar idag så hade det nog låtit annorlunda.
Vi ska ju inte tala om hur synd det var om honom nu när han kom från ögondoktorn och dom hade gjort många undersökningar som var smärtsamma och det var synd om honom. Min onda tunga och halva tand är ju naturligtvis ingenting i jämförelse. Det måste jag ju inse.

Kommentarer
Postat av: Roompan

Ha Ha puss puss

du är så gullig du .

men säg mig varför är du så tyst ?

2009-02-07 @ 15:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0