Doktorn i eftermiddag

Jag sökte på google om yrsel och illamående och tydligen finns det flera olika sjukdomar i hörselgången som kan va orsak.
Eftersom anfallen är så jobbiga och skrämmande så ringde jag läkarmottagnigen så jag får komma i eftermiddag.
Det känns skönt att dom tog mig på allvar med en gång för det känns ganska töntigt att beställa tid för yrsel.
Det går inte att förklara för nån som inte haft ett sånt anfall hur rädd man blir.
Sköterskan verkade förstå vad jag pratade om med en gång för hon ställde alla dom rätta frågorna. Hon satte upp 45 minuter så doktorn skulle hinna undersöka ordentligt sa hon.
Nu hoppas jag dom kan hitta nåt enkelt fel som jag får ett piller för och sen aldrig mer en yrselattack.

Kommentarer
Postat av: Jessan

Oj, låter inte roligt..Hoppas att du har fått hjälp.

Krya på dig..

2009-07-01 @ 22:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0