Min altan blir aldrig mer vad den varit

Nickos kompisar är här och lanar på min altan. Jag har ingen riktig exakt koll på hur många dom är för ibland åker nån hem och sover och nån ny kommer hit så det varierar.
Just nu sitter det 4 killar vid datorerna och Nicko och Lukas sover.
Det är jättekul att dom tar hem sina kompisar men jag var inte lika glad när jag blev väckt av att hela det här gänget tog ett tidigt morgondopp i poolen som står strax utanför mitt fönster.
Kanske lika bra att jag får åka jobba ikväll och Ronnie får ta över en stund.

Besöket hos doktorn igår gick bra. Han tog mig på allvar och förstod hur hemska dom där anfallen är. Det finns några olika saker som kan vara orsaken och allihopa har med balansnerven att göra så han skickade en remiss till öron-näsa-hals så ska dom göra en grundlig undersökning.
Troligen är det vätska i balanssinnet eller vad det var.
Jag hoppas jag slipper ett nytt anfall innan jag får komma dit i alla fall. Det är en mardröm att ligga över en hink i timmar medan rummet snurrar så jag knappt kan hålla mig stilla. Just då skulle jag göra precis vad som helst för att slippa.
Han gav mig ett råd i alla fall som lindrar. Han sa åt mig att ta en åksjuketablett med en gång för det lugnar balanssinnet. Det värsta blir väl att få i sig tabletten och sen behålla den eftersom anfallet kommer utan förvarning och när det väl är kört så kräks jag ju.

Igår eftermiddag gick Ronnie, jag, Fabian och Emil på Ice Age 3. Barnen var helt saliga (Ronnie med) och tyckte filmen var SÅ bra.

Nu måste jag fixa iordning här hemma innan det är dax för att åka till macken. Jag börjar vid ett idag så Nicko ska passa sina småsyskon till Ronnie kommer hem vid fyra och det blir nog grant nu med hela altanen full med ungar.

Kommentarer
Postat av: MOSTER

Jessica, min vän!! Jag hoppas att dom på sjukan kan åtgärda dina symtom. Det måste vara jättejobbigt att ha det så där!

Ang grabbarna så var glad över att dom är hemma hos er, även om det är jobbigt ibland!

PÅK

2009-07-02 @ 14:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0