Horst är i Linköping och opereras igen

Han blev uppringd av läkaren igår och tillsagd att komma omedelbart för att dom hade upptäckt vatten i lungan. Det blev ambulans till Linköping och där ska han opereras.
Jag vet inte om det är gjort redan elelr om det ska göras idag men jag får ringa min mamma sen så jag får rapport om läget.
Det är jättesynd om honom att han ska behöva gå igenom alla dessa komplikationer. Hoppas nu att den här operationen räcker och han sen ska få känna sig bra igen.
Han hatar att vara på sjukhus och skrev ut sig själv i måndags så han var inte så pigg på att behöva återvända efter bara några dagar. Han är en mycket envis man. Men det är en bra egenskap om han ska kunna bli frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0