Jag är i chock!!

MICHAEL JACKSSON är död! Michael Jacksson kan ju inte dö! Jag säger som ett fan som dom intervjuade på tv igår att han skulle ju göra moonwalk som 80åring.  
Jag har bara haft en riktigt stor idol i hela mitt liv och det är han. Han skulle ju ge ut nytt material snart enligt rykten. Han var på väg att göra sin "avskedsturné" ju.
Han var ett geni. Han var helt unik i sitt slag. Visst kanske lite udda men en hel del av ryktena är det ju pressen som har startat. Dessutom kan det inte va lätt att bli känd redan som barn.
Jag och Emil kollade på en dokumentär igår kväll som handlade om honom. När dom visade Billie Jean började jag larvigt nog att gråta. Emil frågade mig om jag grät för att jag kände honom och då tänkte jag att "herregud vad töntigt av mig att gråta för att min idol har dött". Riktigt töntigt är det faktiskt men så är det.
Jag erkänner. Jag är en svag människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0