Jag är så social så det är inte klokt

Jag som i normala fall knappt pratar med nån annan än mina kunder har helt plötsligt blivit social.
Pappa har ju varit här i snart en vecka så honom har jag träffat varje dag och dessutom hunnit med min bror i lördags med. Farmor får jag också på köpet.
Agneta är hos mamma och henne har jag inte hunnit träffa lika mycket som jag skulle vilja än tyvärr men ett par gånger den här veckan har det blivit i alla fall.
Jag hade hela släkten hemma i söndags så då var jag så social att jag nästan blev folkskygg efteråt.
Igår kom Tommy och ska stanna till lördag.
På kvällen igår var vi hos kusin Anneli och fikade.
Jag tror inte jag klarar av att bli mycket mer social än så här.
Jag har snart fått ett helt års dos av umgänge tror jag men trevligt är det.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Till och med lunch med mej har du fixat;)

2009-06-16 @ 14:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0