Jag gjorde min familj en tjänst

Jag bad Ronnie åka lite ärenden åt mig innan dom åkte till Vimmerby för att åka cross. Han var lite lagom sur för att han skulle bli senare än alla andra och därmed få köra några färre varv än dom andra.
Som vanligt hade dom dragit ihop ett helt gäng som skulle dit. Alla åker i samlad tropp mot Vimmerby utom Ronnie som måste fixa mina ärenden.
När han lagom kommer till macken så ringer kompisarna som redan har hunnit fram och berättar att banan hade semesterstängt.
Tänk vilken tur att han slapp åka fram och tillbaka dom 12 milen fram och tillbaka i onödan nu tack vare mig. Undrar om han fattar hur tacksam han ska va? Han borde laga en god middag och köpa blommor till mig ikväll som tack.

Kommentarer
Postat av: Sarah Gustafsson

ja se karlar..... haha...

han skulle ha lagat mat, plockat undan och låtit dig hålla i tv-fjärren hela kvällen....och allt med ett glatt humör.

Kram

2009-06-29 @ 11:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0