Jag har nya gardiner

Förra året hittade jag jättesöta gardiner med jordgubbar på Hemtex som jag hemskt gärna ville ha men velig som jag är så köpte jag dom inte. Jag ångrade mig massor efteråt men glömde dom sen.
Häromdan var Ronnie och jag på Kvantum sent och köpte mat med barnen. Där fanns likadana gardiner som jag ville ha förra året men som vanligt så velade jag fram och tillbaka och åkte därifrån utan gardiner.
Igår när jag stod på jobbet och tänkte på mina gardiner så bestämde jag mig för att jag skulle köpa dom. Skit samma om jag bara kan ha dom i ett par månader. Och skit samma om dom kostar 300 och det är jätteonödigt men jag vill ju ha dom. Jag beslutade mig för att åka direkt efter jobbet till Kvantum och handla dom innan dom tar slut och jag står där med lång näsa igen.
När klockan var strax innan stängning kommer min mamma ut till mig på macken med en påse från Kvantum. Hon hade köpt mina jordgubbsgardiner åt mig!
Det blev  till att åka direkt hem och slita fram symaskinen och sy upp gardinerna så nu sitter dom på plats.
Nu är mitt vardagsrum sommarfint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0