Ledig och njuter

Skulle det av nån anledning bli så att jag blev tvungen att vara ledig hela sommaren så  skulle jag nog kunna vänja  mig vid det.
Jag har 3 lediga dar på raken nu och jag är inte ett dugg rastlös. Jag slappar och läser och slappar och läser mest hela tiden med några avbrott för mat och en och annan glass.
Idag har jag lovat en utflykt till smultronstället och busfabriken i Norrköping med Ann-Kari och barnen.
Av nån anledning råkade jag också lova att åka förbi leksaksaffären idag och köpa "fingerboard" till Fabian och Emil. Det har dom inte glömt bort i alla fall så snart blir jag tvungen att uppfylla löftet om dom inte ska tjata hål i huvet på mig.
Fabian sa igår när jag lovade dom att jag skulle betala varsin "fingerboard" att "Jag leker ändå inte med dom tror jag så det är kanske bättre att du sparar pengarna till nåt viktigare som mat eller nåt". Idag har han glömt det han sa och tjatar precis lika mycket som lillebror.
Nu ska jag ha en skön ledig dag i det härliga vädret så att sitta vid datan är inget alternativ.

Kommentarer
Postat av: MOSTER

Älsklingen!

Tycker att det låter skönt att du tar tillvara lediga tiden med att slappa så mycket som möjligt!! Det är du värd efter allt jobb du har haft med allt möjligt!! Ha det skönt o var rädd om dej!

Hälsa till familjen!!!

KRAM

2009-06-25 @ 13:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0