Vad trött jag blir

Nu kom det en representant från OKQ8 och ville inventera hur många billyftar vi har.
Jag förklarade att lyften är våran och inte OKQ8s och att vi ska lägga ner så det behöver han inte ha bekymmer om och dessutom talade jag om att även om vi inte skulle lägga ner så är inte våran verkstad deras problem.
Ok jag kanske var lite otrevlig.
Lite lite bara men jag är så förbannat trött på dom nu.
Han sa bara att: Ok då rapporterar jag det.
Ja gör du det sa jag och sen gick han bara.
Jag skulle vilja vara här efter vi lagt ner i höst och se hur mycket varor dom kommer fortsätta skicka till vårat igenbommade ställe och hur många representanter som kommer stå och klia sig i huvudet och undra varför dom fått i uppdrag att åka hit.
Jag undrar hur många år det kommer ta innan alla på OKQ8s huvudkontor har fått informationen om att vi lagt ner.
Snart ilsknar Jessica till på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är så argsint nu för tiden, förstår inte varför? ;)

2009-06-11 @ 11:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0