Vilken skillnad på trafik

Från att ha varit en helt galen helg med mängder av kunder så kommer man hit idag och trafiken har dött ut totalt.
Knappt några kunder alls så långt ögat når.
Det är väl inte så många som har semester än antar jag.
Igår var jag riktigt trött när jag kom hem.
Jag hade ju midsommartrafiken i torsdags hela dan och sen var det fullt ös hela midsommarafton hemma med mat och gäster och sen midsommartrafik till max både lördag och söndag. Det tog kål på mig kan jag säga. Jag var sur och trött när jag åkte hem igår.
Jag gick ner till gatuköket och köpte med mig en kebabtallrik hem eftersom jag inte hade ätit sen frukost och sen satt jag och surade i soffan hela kvällen. Jag la mig tidigt eftersom jag skulle öppna och imorse var jag pigg som en lärka igen.
Ronnie satte sig med mig i soffan en stund igår och så började han klaga på hur trött i kroppen han var efter han hade åkt cross. Då gav jag honom onda ögat och då förstod han med en gång att det inte var läge att gnälla om trötta lekkroppar när jag satt och hade trött jobbkropp.
Nu är i alla fall min trötta jobbkropp en pigg jobbkropp igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0