Datauppehåll

Vårat modem gick sönder vid åskvädret i tisdags och även om jag inte anser mig vara beroende av data så känner man sig en aning handikappad utan men idag kom det nya.
Nu har jag fått lägga in mina räkningar, kolla av mina mail och kolla facebook så nu känns det ok igen.
När jag kom hem förut blev det till att låsa in sig en stund i sovrummet med min bok. Vi har haft en fruktansvärd vecka på jobbet och idag kändes det som jag skulle ge upp. Det har varit översvämningar och flyttstäd om vartannat hela veckan och det sliter. Imorgon ska jag vara i Gamleby klockan sex på morgonen och städa Ica men sen har jag helg.
På sätt och vis är det bra att jag haft mycket övertid den här veckan så slipper jag oroa mig för operationen på tisdag.
Min altan har ikväll blivit invaderad av ett gäng med 16åringar så Fabian och jag ska ner till videoaffären och hyra oss en film.
På måndag börjar min stackars man jobba igen. Han har inte fått mycket till semester. Det har bara varit jobb här hemma för honom dom här 3 veckorna. Han skulle behöva några veckor nu för att vila upp sig från den här semestern. Han har byggt altan, satt upp stuprör, röjt ur garaget, lagat tak och andra plikter på huset. På måndag kommer byggarna och börjar på garaget så det kommer inte bli lugnare framöver heller.
Dax för att hyra film nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0