Resten av veckan blev det

I samråd med min arbetsledare bestämde vi att det var lika bra att jag inte kommer mer den här veckan till jobbet.
Nu firar dom väl stort på jobbet när inte jag är där förstås. Det blir väl värsta tårtan till fredagsfikat och alla dom bra jobben så dom sparar dom tråkiga till i nästa vecka.
Ronnie är fortfarande sjuk så han och jag fick plötsligt vara lediga ihop. Båda två med magvärk men av olika anledningar. Får jag välja så behåller jag nog mina "värkar" istället för maginfluensa men har jag otur så är jag smittad redan.
Idag har jag i alla fall inte sovit bort min dag så inatt ska jag nog kunna sova. Det blir Emils säng inatt igen för säkerhets skull. Ronnie får ta dubbelsängen själv så länge han kräks. Så fort han känner sig frisk ska rummet saneras innan jag flyttar in dit.
Eftersom jag ska upp med killarna och skjutsa till skolan imorgon får det bli att gå och lägga sig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0