Mina sista jobbardagar närmar sig fort nu

Nu är det bara 2 jobbardagar kvar tills jag för första gången i mitt liv ska bli arbetslös.
På onsdag blir det till att leta sig fram till arbetsförmedlingen.
Jag ska avsluta mina dagar på städcentralen med att få äran att va i Loftahammar dom sista dagarna.
I och för sig kommer jag väl att få vara timvikarie i några år precis som första gången jag började där så jag har väl inte sett det sista av dom än.
Jag ska försöka att hitta mig ett annat jobb under tiden men det är ju inte så lätt nu för tiden.
Just nu är det svårt att tänka på nåt annat än att jag ska sluta så jag har ingen ork över för att skriva jobbansökningar och cvn men från och med onsdag blir det andra bullar.
Det kanske komer bli jättebra det här. Det kanke är precis det här jag behöver. En spark i ändan är inte alltid fel.
Kanske jag kan se det som en tillfällig semester mellan två jobb.
Det kommer nog att ordna sig.
Kanske jag kan åka över till Gotland och hälsa på Kim en sväng till och med.
Vi får se vart allt det här leder.

Kommentarer
Postat av: Karin

Det kommer ordna sig! :)

2010-02-15 @ 20:00:39
Postat av: MOSTER



Det går säkert bra lilla gumman !! Tänker på dej !! Kram

2010-02-16 @ 18:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0