Jag och mina laster

Jag har ju som sagt min filmlast.
Jag lämnade in filmerna i inkastet som planerat men kunde inte hålla mig mer än några timmar så var jag där och hyrde nya i alla fall. Så gick det med den filmfria veckan.
Småkillarna och jag blev själva på lördan eftersom Ronnie och Choffe åkte till Vänersborg där Choffe köpte sig en bil. Då ville vi ju självklart titta på en film på kvällen.

Jag har en last till och det är böcker. Jag har böcker i varenda låda och skåp här hemma men ändå kan jag inte låta bli att köpa nya.
I lördags skulle jag ta fram en ny bok att läsa och upptäckte då att jag hade köpt nummer tre i en serie. Vad gör man då? Jo man går in på Bokus och vips så har jag beställt 4 nya pocketar.
Som tur är så är det ändå en relativt billig hobby eftersom jag alltid köper pocketar och helst om det är nåt erbjudande typ 3 för hundra eller nåt.
Egentligen hade jag inte behövt köpa några alls eftersom min svärmor har böcker från golv till tak hemma hos sig. Hon frågar jämt om jag inte vill låna av henne men jag har så mycket böcker själv att komma ifatt med att jag nog aldrig kommer hinna med hennes också.
Jag älskar böcker så den lasten vill jag inte bli avvänjd.

Dax att plocka fram dagens bok som heter Da capo. Tyvärr inte den bästa boken jag läst men alla böcker kan inte vara bäst. En del får man bara genomlida. Den skickas vidare till Åsa sen så får hon plåga sig igenom den också.

Kommentarer
Postat av: Åsa

tack för den! Har ju sagt att du bara ska köpa bra böcker ;)

2010-10-12 @ 19:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0