Fabian tonåring.

Idag blir fabian tonåring. Barnen växer och jag hinner inte med. Så säger väl alla föräldrar men det är verkligen så.
I lördags firade vi med släkten och idag med familjen. En rolig överraskning var mina kusiner som dök upp oväntat men välkommet. Ronnie träffade dom i affären och bjöd hem dom. Nu hoppas jag att jag ska skärpa mig och ringa dom oftare när dom nu bor i stan ( eftersom jag aldrig ringt innan så kan det ju inte blir sämre i alla fall ).

Just nu är allt något ljusare än sist jag skrev.
Det mesta jag ville och behövde ha på min önskelista ser ut att ordna sig.
Fönster är på gång, Gotland bokat, tandläkare snart klart och allt annat till barnen tar jag vartefter.
Just nu längtar jag som en besatt efter sommar och semester.

Nu dags för sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0