Lunch

Det blev som vanligt en mikrovärmd lunch stående bakom disken. Så har jag haft det sen vi köpte firman för 4 år sen. kanske inte konstigt att kilona har krypit på mig man märker ju inte hur mycket man äter när man slänger i sig mellan kunderna. Jaja so what.
  
 jag tänkte berätta om en sak som hände när jag skulle skjutsa min äldsta son koffe till hans praktik strax innan 7 härommorgonen.
Jag hade riktigt bråttom eftersom jag öppnar 7 så vi slängde oss i bilen och när jag ska backa ut från vår parkering säger jag lite stressad att det var väl f-n vad immiga backspeglarna var och koffe sitter tyst, jag sätter fläkten på max o kör. Irriterat konstaterar jag ett antal gånger att det blir ju inte bättre på rutan fast fläkten är på och koffe tycker väl att jag gnäller så han bara skakar på huvet. När jag kommit halvvägs så ska jag rätta till mina glasögon ni vet så där som man gör ibland och då upptäcker jag att jag har ju glömt mina glasögon hemma.
När jag säger det högt skakar koffe på huvet o säger : Det är sånt här som jag borde anteckna i en bok och ge till dig om 20 år så får du se hur blåst du är!

Det känns lite som en sån sak som man som förälder säger till sina barn så jag vet inte hur de ser på mig egentligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0