Ronnie var hos tandläkaren förut

 Jag hade länsat kontot när jag handlade igår men eftersom vi får pengar snart så tänkte jag att jag för över om det behövs.
 Eftersom Ronnie skulle till tandläkaren så frågade jag honom hur mycket det var jag skulle föra över. Jag visste att vi hade 58kr sen innan så det räcker ju knappast till ett tandisbesök. Ronnie sa att det var inte mer än 2000 i alla fall.
 Jag:- Ok för vi har 50 spänn eller nåt nu men du kan ju fråga om du kan avbetala. Det kanske räcker till hakklapparna i alla fall *asg*
 Ronnie:- Vilka hakklappar?
 Jag:- De man får hos tandläkaren. Du har ju en sen förra gången och en idag. Det räcker säkert 50 kr till hahaha.
Ronnie kunde inte riktigt glömma dom där hakklapparna så för en halvtimme sen ringde han mig
 Ronnie:- Dom kostar 30 kr hahaha
 Jag:- Vilka?
 Ronnie:- Hakklapparna. Jag börja garva förut när jag låg i stolen så jag var ju tvungen att förklara vad det var som var så kul. Lars fattade att det var på skoj så han skratta men sköterskan tog det på allvar. Hon sa att vi kunde ordna en avbetalning och så. Dom sa att hakklapparna kostar 15 kr styck hahaha
 Jag:- Då ska jag säga det nästa gång jag går till tandläkaren att jag skippar hakklappen så vill jag ha avdrag med 15 kr hahahahaha.


Tur att jag inte ska till tandläkaren på länge. Dom tror säkert att vi inte har råd med mer än ett par hakklappar  ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa

va då tror??????

2007-12-20 @ 15:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0