Varför kan man inte göra alla nöjda

 Jag slutade vid ett idag. Jag hade att välja på att göra mina ärenden innan jag hämtade barnen eftersom jag hade fritis till tre eller att hämta de direkt efter skolan så de fick följa med.
 Jag valde att hämta dom. I förra veckan sa ju Emil att jag inte älskade honom för att jag inte hämtade dom förrän sex jämt. Jag såg framför mig att barnen skulle skina upp och bara skrika MAMMA!! och bli överlyckliga när jag kom tidigt för en gång skull. Emil mötte jag i dörren när han var på väg ut. Jag sken upp i ett stort leende men inte Emil.
 :- MAMMMA!!! Jag vill inte gå hem. GÅ!!
Fabian kom efter och han sken upp som en sol och bara sprang in och sa till sin fröken att:- Jag ska få gå hem tidigt idag.
 Så jag hade en glad unge och en sur med mig hem idag. Alla kan ju inte bli nöjda jämt eller?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Va vad det jag sa?! Varför tror du ALDRIG på mej?? Bara att inse att jag är super smart!!

2007-12-20 @ 15:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0