Det går snabbt i svängarna

Nu ska hon stanna!
Hon såg inte glad ut men hon sa att man vet vad man har men inte vad man får. Nästa familj kanske är ännu värre. Jag vet inte om jag tycker det känns bra eller dåligt. Det kändes otryggt att hon skulle va hemlös från imorgon men det funkar ju inte där hon är nu heller så hon skjuter bara problemen framför sig. Nån gång rasar det totalt och då vet man inte vad som kan hända.
Jag får nöja mig för stunden och hoppas att det ordnar sig. Jag måste försöka stänga av ibland och lägga min energi enbart på mina fem grabbar. Det räcker med dom.

Kommentarer
Postat av: Storbonden från malmö

Du får lägga ner macken och köpa marieborgsskolan och ha stordrift på ungar på drift.

Hmm. Ni bor mitt i smålands idyll ju. Mer Astrid Lindgren, mindre elände!

2008-04-25 @ 11:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0