Kollar rent hus

Känns bra att se det programmet. Helt plötsligt känns min egen "skit i hörnen" inte så besvärande längre.
Jag skulle aldrig kunna skämma ut mig och va med på tv med mitt ostädade hem. Vet inte om jag beundrar dom som vågar eller bara tycker det är korkat.
En av tjejerna som var med fick sparken från sitt jobb och ansåg att det var SÅ orättvist men tacka fan för det. Jag skulle inte heller vilja ha en personal som jobbar i min butik och är ansiktet utåt och kunderna har sett hennes grisiga hem.
Det var en annan gång som en familj var med och dom gick ut i tidningarna sen och var så besvikna för att deras barn blev retade i skolan efter programmet. Det är väl klart. Vad trodde dom? Att dom skulle få massa nya kompisar eller?
Mig kommer ni aldrig få se där i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0