Ronnie är en mes

När jag kom till macken förut satt Ronnie i telefon. När han såg mig hörde jag honom säga till personen i andra ändan: Det kanske är bättre att du tar det med Jessica. Hon kom precis.
Sen gav han luren till mig. Jag förstod med en gång på honoms gester att det var en försäljare och det är det värsta jag vet.
Hon:- Hej jag ringer från ??? (nåt företag som jag inte la på minnet). Vi säljer kem av olika slag.
Jag:- Sånt köper jag av OK så det är jag inte intresserad av.
Hon:- Ja det sa Ronnie också men jag kan ge dig en jämförelse så kanske du tänker om och vill prova vårat.
Jag:- Nej jag är inte intresserad.
Hon:- Du vill inte ens höra vad jag har att säga då?
Jag:- Nej!
Hon:- Synd att det inte är Ronnie som har hand om inköpen då för han var ju åtminstone trevlig!!
Jag:- Ja det var ju synd.Tack och hej.
 
Det visade sig att Ronnie har suttit hur länge som helst och lyssnat på henne utan att kunna avbryta. HAN ÄR EN MES!!

Kommentarer
Postat av: Den smarte snubben från malmö

Kan man inte ta försäljaren och säga "ett ögonblick" och sedan koppla bort honom, eller byta linje, så dom får vänta till helvetet fryser till?

SKITSTÖRIGT med säljare som vägrar ta ett nej.

2008-04-23 @ 22:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0