Skadad Kim

Ronnie var med alla grabbarna och körde cross igår.
Kim lyckades köra i och skadade handleden. Igår kväll var han svullen och hade ont men inte skulle han till sjukhuset inte. Han vet ju att dom ska köra idag med och tänk då om han skulle ha nåt fel på handen så han bara får stå och titta på. Det vore ju en katastrof.
Så undrar Ronnie varför jag aldrig är med på crossbanan! Jag skulle få hjärtstillestånd om jag stod där och såg hur dom kör.
Vi får nog kolla hur det ser ut på handleden senare idag och tvinga honom till sjukan.

Jag har jobbarhelg den här helgen så jag tillbringar i stort all min vakna tid på macken. Dagarna går rätt fort så det gör inte så mycket. Det är ju så mycket stammisar som kommer och köper tidningen idag så tråkigt hinner det inte bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0