Barnens sötaste och charmigaste kusin!!

Evelyn är barnens charmigaste kusin nånsin kan jag säga. Så otroligt söt!! Hon la upp största leendet så fort hon såg kameran. Van vid att vara i allas centrum och bli fotograferad jämt. Hon såg ut som en liten Pocahontas.

                 '''





                 

Kan det vara sin vackra mamma hon fått sitt utseende från?

                      


Det var jättekul att träffa dom och se hur lilla Evelyn växer så det knakar. Det blir ju inte så ofta vi kan ses.

Kommentarer
Postat av: Mia

åh va söt bebisen e vart kommer mamman ifrån?=)

2010-09-03 @ 16:48:49
Postat av: Fyrbarnsmor

Evelyns pappa är halvbror till Ronnie och hans mamma är afrikan och pappan svensk och Evelyns mammas har rötter i flera olika länder, men är född i Sverige, jag kommer inte riktigt ihåg vilka men vackrare kvinna har jag nog aldrig träffat och båda är helt otroligt ödmjuka och underbara människor. Lilla Evelyn kommer också bli vacker det är jag övertygad om med dom mörka färgerna och det lockiga håret :)

2010-09-03 @ 20:43:24
Postat av: Mia

helt onekligt att det lilla barnet kommer bli så vacker! skönheten lyser redan=)kul å ha så mkt mix i blodet lite gott å blandat:=)

2010-09-03 @ 21:00:26
Postat av: fyrbarnsmor

Ja lite avundsjuk blir man allt på det tjocka mörka håret med helt underbara lockar och dom mörka ögonen. Man känner sig lite intetsägande bredvid ;)

2010-09-03 @ 21:09:36
Postat av: Mia

hahah jag förstår det!=)

2010-09-03 @ 21:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0