Det har varit en lång dag idag

Den här dan har varit speciell. Jag kan tyvärr inte ta upp allt här av vissa orsaker.

Jag gjorde misstaget att fråga Kim vad vi skulle ha till middag idag. Han fick välja vad han ville och det blev raggmunk och fläsk. Att steka raggmunk till våran enorma familj och Ronnies två kompisar tar en stund kan jag säga men gott var det. Det blev till och med en matlåda kvar.
Inatt har jag bara sovit fyra timmar så det blir nog en tidig kväll idag. Jag är hur seg som helst.
Nej idag är jag inte på humör så jag skriver mer imorron.
Godnatt och sov så gott.

Kommentarer
Postat av: Moster

Okej, strongt gjort att göra raggmunk till hela det gänget. Nog för att jag har gjort mycket i mitt liv, men det har jag nog inte gjort. Så jag beundrar dig. Bra kämpat !!!! Hoppas du är på bra humör i morron,annars är det synd om din omgivning. Ha det o sov gott! KRAM

2008-02-10 @ 23:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0