Jag har skolkat idag

Jag måste erkänna det. Jag vet att man inte ska skolka men jag ville inte gå till skolmötet.
Jag antar att dom inte märker nåt om det saknas en mamma. Eller?
Det är ju två föräldrar från varje klass så en mer eller mindre.
Jag har fruktansvärt dåligt samvete. Shit jag är nog skolans sämsta klassmamma men dom får skylla sig själva när dom ger mig ett sånt uppdrag. Det var faktiskt inte jag som bad om det. Dom tog dom två som var först på klasslistan och börjar då efternamnet på A så ligger man risigt till.
Varför tog vi inte Ronnies efternamn när vi gifte oss? Karlsson är mycket längre ner på listan.
Jag har haft kvalitetstid med mina barn istället. Vi har ätit mat och suttiti lugn o ro och pratat och sen såg vi på tv en stund och slappade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0