Koffe skulle ha skjutsat Fanny imorse

Fanny sov över inatt och meningen var att hon skulle med bussen vid fem i sex imorse och Koffe skulle skjutsa henne dit på moppen.
När jag gick upp var fortfarande hennes skor kvar så det blev inte mycket med det. Hon får väl ta en senare buss. Jag visste att inte Koffe skulle klara att vakna vid typ halv sex. Han är lika morgontrött som resten av den här familjen.
Igår kväll satte jag mig i köket en stund och kollade lite på hur min telefon funkade. Snart kom koffe och hans tjej och två kompisar och satte sig hos mig. Vi pratade en bra stund och åt mackor och sen när jag skulle duka in blev det skiftbyte. Då var det bara att duka fram fler mackor för då kom Ronnie och hans två kompisar och Kim in.
Jag satt på köksstolen i tre timmar. Jag har nog aldrig skrattat så mycket innan i hela mitt liv.
Vi har väldigt intressanta människor i vårat hem. Väldigt unika speciella roliga och trevliga människor som lyser upp tillvaron. Man får aldrig tråkigt hos oss. Jag älskar mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0