Vi har ätit pizza nu

Jag var egentligen inte så hungrig så Lina och jag delade på en pizza. Jag orkade inte ens min halva och Lina åt väl halva sin halva.
Skillnad var det på grabbarna. Där slank det ner.
När jag skulle hämta pizzorna förut så sa jag till killen i kassan.
:- Jag hade beställt sju pizzor men jag kommer inte ihåg vad alla hette.
Han:- Det är ingen mer än du som beställt sju pizzor så jag vet vilken hög det är.
För mig är det normalt med många pizzor och många människor men alla tycker tydligen inte det.
Ronnie och jag gick på bio med våra tre tonåringar och Koffes tjej och en kompis till Kim för ett tag sen och då log hon i kassan med när jag bad om sju biljetter.
Tyvärr blir allt bara så fruktansvärt dyrt när vi är så stor familj.
Man känner sig aldrig ensam i den här familjen i alla fall och det är ju härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0