Mina barn är hemma

Fabian och Nicholas kom hem vid fyratiden idag.
Nu är vi kompletta igen.
Det är jättejobbigt när barnen är borta från mig. Jag kommer aldrig klara av att dom ska flytta hemifrån en vacker dag.
Eller annars kanske jag är så trött på barn då att jag slänger ut den sista på gatan.

Fabian hade ju köpt en tröja till Emil. Den var jättefin och Emil blev överlycklig. Dom har kramats och varit generösa mot varann ända tills nu. Jag trodde det skulle hålla i sig till imorgon i alla fall men inte då. Just nu bråkar dom som vanligt om nån kudde.
Kul att dom kunde va snälla mot varann i fem timmar i alla fall. Det är nog rekord när det gäller dom två.

Nu ska jag slötitta på en film innan jag lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0