Pigg som en nötkärna

Okej kanske inte riktigt så pigg men det är skillnad idag i alla fall. Igår var det riktigt synd om mig. Värsta migränanfallet hela eftermiddagen så jag fick ligga på sängen med nerdraget och blunda och dessutom var jag tvungen att gå och kissa varje kvart annars fick jag ont av det.
Men nu är huvudvärken borta. Ryggvärken (som visade sig vara njurarna) är kvar men jag springer inte på toa lika ofta så det är nog snart bättre med den med.

Alla verkar ha semester just nu. Det är knappt nåt folk ute alls så här tidigt på morgonen. Det känns lite underligt när jag vet att jag kommer ha hur mycket kunder som helst sen mitt på dan. Jag fattar inte varför kunderna inte kan dela upp sig istället så det blir en jämn ström hela dan.
Det går i och för sig ingen nöd på mig för jag har beställningar att göra så jag får tiden att gå ändå.

Ikväll blir det kung fu panda på bio med Ann-Kari och hennes stora flickor. Jag kollade in på sidan förut för att se om det fanns biljetter så det räckte och det visade sig att dom nästan var slut. Jag fick boka så vi är säkra på att det finns.
Det är inte ofta en film säljer slut mitt i veckan på vår bio men den är väl populär.
Barnen är helt eld och lågor över att äntligen få se den så jag hoppas den motsvarar deras förväntningar.
Dom fick 60 kronor var av sin mormor häromdan för att dom hade vattnat när dom var på semester och dom pengarna har bränt i Emils plånbok ända sen dess. Han hade bestämt sig för att dom ska gå till popcorn ikväll så han satt flera gånger igår kväll och kontrollräknade dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0