Det är ett mysterium nu

Fabian började gråta och sa att det var inte han som ringt samtalen. Han påminde mig om att han faktiskt varit hos Saga vid tre. Jag gick in på min blogg och kollade för jag minns att jag höll på med inlägget med att jag var crossänka när han kom hem och det var enligt inlägget vid 15.40 så han hade rätt.
Det innebär att det var bara jag hemma och jag har verkligen inte ringt.
Vad gör man nu? Det är ju bevisligen ingen som ringt dom där samtalen då så vad är det som händer?

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

Men Jessica.. Erkänn nu att det är du som gillar att spela de där spelet :)

2008-03-20 @ 09:13:53
Postat av: Den klantige detektiven från Malmö

Det var butlern!

2008-03-20 @ 12:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0