Fick samtal från skolan förut

När jessica och jag satt på fiket fick jag ett telefonsamtal från Emils fröken.
Fröken:- Ja hej det är Jessica. Jag har haft en dust med Emil nyss. Vi var ute på rast och då hade han kissat på sig så jag tog med honom in för att byta byxor men det visade sig att han bara hade ett par mjukisbyxor på facket och dom vägrade han att sätta på sig.
Jag:- Varför?
Fröken:- Han vill bara ha jeans säger han så enda sättet att han gick med på att sätta på sig dom var att jag lovade att ringa och upplysa dig om att han hade mjukisbyxor på sig nu. Så nu har jag ju gjort det.
Jag:- ??? Ok men om han kissar på sig så får han väl ta vad som bjuds så om han tror jag ska tycka synd om honom så misstar han sig. Hahaha
Fröken:- Ja men nu har jag gjort som han sa i alla fall. Hejdå.
Jag:- Ja hejdå då.

Sen när har en sexåring en sån makt över en fröken? Och så undrar dom varför ungarna spårar ur i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0