Jag upphör aldrig att förvånas

Hade en kund här nu i en halvtimme. Han började prata rätt så normalt om trafik och husvagnar. Han kom in på att han köpt sig en husvagn nyss som han skulle ha med sig när han åkte runt och sysslade med healing och massage.
Jag var ju tvungen att fråga vad det där med healing innabar. Han förklarade på nåt luddigt vis om att han kände av personen och tog sen tag i axlarna och "förde över" deras negativa energi till sig och gav dom ny energi eller nåt sånt. Jag nickade lite och låtsades förstå precis vad han prata om.
Sen kom han in på vilken typ av folk som sökte upp honom och det var mest gifta kvinnor som hade problem med sexlivet. Han nämnde att han hade kommit in på en mack nånstans och pratat med tjejen i kassan på samma sätt som med mig. Han hade känt att hon saknat nåt och efter ett bra tag så kom det fram att hon inte var nöjd med sexlivet hemma. Nu hade han haft sms och telefonkontakt med henne för att ge henne tips på hur hon skulle krydda sitt sexliv.
Nu hade han inte haft kontakt med henne på en vecka för hon ville "tänka ifred" ett tag.
(Antagligen har han terroriserat henne tills hon bad honom lämna henne ifred). Direkt efter han pratat om den kvinnan tittade han på mig och sa :- Jag känner av att du har samma problem som hon! Har jag inte rätt?
Jag bara tittade på honom :- Absolut inte! Jag har inga problem över huvudtaget om jag ska va ärlig.
Den där healingkänslan han hade ger jag inte mycket för. jag tänkte det hela tiden att nu ska han försöka känna av mig och låtsas hitta nån öm punkt men tji fick han.
han märkte snabbt att han var ute på hal is så då fortsatte han prata om nudistbad och nakna kvinnor som han masserar.
Jag höll mig rätt så tyst och la bara in nåra ord här och där och nickade lite ibland för att inte uppmuntra honom för mycket så till slut gick han.
Det finns mycket underligt folk. Det skulle va intressant att prata med kvinnan som han plågat och se hur hon uppfattar honom. jag kan tänka mig att han kan bli hemsk att ha och göra med om man gett honom lillfingret.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är så misstänksam... Han va säkert en jätte omtänksam man som bara vill alla väl och inte alls nån sex galning...

2008-03-04 @ 18:19:41
Postat av: Moster

Håller med Åsa. Han ville säkert bara ta lite i dej o känna lite medmänsklighet! Var inte så snål, dela med dej av din kropp!!!! Måste sova. Gonatt! KRAM

2008-03-04 @ 22:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0