Melodifestivalen

Det blev den låten som alla trodde på. Den är bra och absolut en värdig vinnare. Ändå hade jag tyckt att det skulle varit kul att skicka ett lite mer annorlunda bidrag som Nordman eller Frida. Annars hade nog lilla söta Amy Diamond gått hem i Europa.
Tyvärr blir det oftast bara medelmåttiga resultat med en sån vanlig och normal men dock bra låt som Hero.
Kommer nog att sluta på en topp tio placering i alla fall.

Jag tycker faktiskt att Kristian Luuk är suverän som programledare.  Riktigt bra underhållningsprogram.

Jag och Åsa satt och tittade här hemma hos mig.  Det var kul att hon ville komma hit för annars hade jag fått sitta själv. Det är inte så ofta jag hinner att umgås med mina vänner som vi gjorde igår. Det känns bra.
Tack för sällskapet Åsa.

Kommentarer
Postat av: Åsa

TACK SJÄLV! DET ÄR JU RIKTIGT TREVLIGT ATT UMGÅS IBLAND ;)

2008-03-16 @ 22:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0