Dötid

Vid tre ska jag vara med Nicko hos diabetesdoktorn. Det innebär att jag har för lite tid nu för att på börja nåt och för mycket tid för att åka riktigt än.
Tjugo i blir lagom att åka så jag får underhålla mig med att skriva lite så länge.
Jag har suttit vid datan för att lägga in beställningarna av jultidningarna.
Trots att Fabbe inte var så aktiv i år fick han ändå bra premier.
Det var ett karaoke med idol, en digitalkamera och en dansmatta. Då har jag ändå inte räknat upp dom välkomstpremier som alla får som ett bilspel till datan, tre dvdfilmer och en tidningsprenumeration.
Med premier och pengar som säljaren får så kan det inte bli mycket kvar till förlagen.
Det är ett bra sätt att lära barn ta ansvar och att jobba  för det man vill ha. Tyvärr faller mycket av det på mig som förälder men det får man ta.
Nu är det dax för mig att bege mig mot sjukan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0