Idag är jag förvirrad

Jag hade en stammis här nyss som har problem med sina leder så jag skulle hjälpa henne tanka.
En annan gång när jag hjälpte henne fick vi inte upp tanklocket hur vi än försökte och det hade jag färskt i minnet. Den gången visade det sig bero på att man inte fick låsa bilen för då låste sig tanklocket.
Nu var jag så inriktad på att inte göra om samma pinsamma misstag en gång till.
När jag kom ut till bilen ställer jag mig och trycker på tanklocket flera gånger och säger att det är nog för att du låst bilen som det inte går att få upp.
Jag trycker!!
Vad är det för fel på mig??
Varför ställer jag mig och trycker på ett tanklock och inte fattar att man ska dra det utåt?
När jag kommer på mig själv efter bara ett par sekunder så får vi oss i alal fall ett gott skratt.
Ibland är jag bara för pinsam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0