Visningen är överstökad

Ronnie och mäklaren fick gå med dom runt. Jag är inte så vidare värst på engelska så jag är glad att jag slapp. Jag fick ingen uppfattning om hur inttresserade dom var så det får tiden utvisa.
Ann-Kari är ledig idag och imorgon så Choffe ska byta av mig sen. Han var så snäll mot sina syskon att han lät dom stanna hemma från fritis idag och vara med honom istället. Fabian ska till en kompis vid tolv och Choffe och Emil ska ta bussen till macken och sen får Emil åka med mig hem. Det är ett äventyr att åka buss när man är 7 år. I alla fall om man aldrig gör det annars.
Jag hade egentligen tänkt åka och träna  när jag kommer från jobbet men frågan är om jag orkar det idag. Man blir ju piggare när man väl har tränat men jag hade en så hård dag igår att jag nog känner mer för att slappa sen. Tycker jag är värd det.
Idag är det inte en bråkdel av gårdagens kundanstormning. Konstigt vad olika det kan va. Tiden går mycket saktare då.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men frun kan väl tyska? ;)

2009-04-14 @ 13:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0