Emil hade mardrömmar inatt

Han väckte mig nån gång inatt och sa att han inte kunde sluta skaka i sin kropp för att han hade haft en så otäck mardröm.
Självklart kan man ju inte mota in honom i hans säng då så han fick krypa ner under mitt täcke.
Jag kan absolut inte sova ordentligt med barn jämte mig.
Dom ligger inte still och jag kan inte bre ut mig som jag vill så när han hade somnat hårt så skulle jag putta över honom lite försiktigt till Ronnies halva och lägga honom under hans täcke.
När jag flyttade honom lite så upptäckte jag att han hade kissat på sig.
Han har inte kissat på sig på evigheter och naturligtvis måste han göra det när han ligger i min säng.
Det blev till att väcka Emil som inte vågade gå in på toaletten själv efter sina mardrömmar och hämta nya  kalsonger och lakan.
När jag berättade det för Ronnie imorse så sa han att han trodde att han hade drömt att Emil kissade i min säng.
Han vaknade knappt alltså fast att jag tände lampan och pratade Emil och bäddade ur min säng.
Snacka om att sova hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0