Jag hade ingen målad vägg när jag kom hem

Ronnie hade massa annat att styra med så han har planerat in målandet idag.
Jag får ta tag i det själv annars imorgon när jag är ledig.
Igår när jag kom hem beställde vi pizza och kollade på lets dance. CarlJan är fortfarande en märklig man, Kitty är extremt jobbig och Blondinbella skulle inte ha åkt ur om hon bara hade låtit bli att öppna munnen. Hon har den klart jobbigaste rösten jag hört nånsin och lite "dum blondinattityd" ovanpå det gör ju inte saken bättre.
Det var med andra ord inga större överraskningar annars i lets dance. Dom som har visat sig kunnat dansa i dom tidigare programmen var fortfarande duktiga och dom andra var som dom var.

Nu är jag på jobbet och tyvärr ser jag inte skymten av kunder än. Det spöregnar ute och är allmänt grått och trist så jag lär inte få många som kommer och går i det vackra vintervädret för att köpa dagstidningen idag som det annars brukar va gott om på helgerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0