Jag har ingen röst idag

Jag är hur hes som helst. Inget halsont alls och inte snorig utan bara röstlös med rethosta. Feber kommer och går med jämna mellanrum men den kan man hålla nere med tabletter men rösten kan jag inte göra nåt åt.
Tur att det inte är mitt i sommaren när jag har kunder hela tiden för jag har lite svårt att prata för mycket just nu.
Rethostan höll mig vaken halva natten och varje gång jag vaknade hörde jag Nicko hosta på samma sätt från sitt rum.
Jag mår ändå mycket bättre än vad jag gjorde i söndags kväll och i måndags så jag är tacksam för det.
För att vara jag så var det ändå en ovanligt lång influensa. Mina brukar hålla i sig ett par timmar men den här varade i flera dar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0