Min mp3 gör mig galen

Den är lite underlig ibland.
Det händer inte ofta men ibland får den ett ryck då det inte går att stänga av den.
Hur mycket jag än trycker på knapparna händer det ingenting.
Jag upptäckte till slut en gång att enda sättet att få den ok igen är att sätta i usbkabeln i datan. Då funkar den flera dar igen.
Igår när Ronnie kom hem hakade den upp sig. Ronnie skulle försöka prata med mig men för att kunna lyssna på honom var jag tvungen att avbryta mp3n först.
Jag letade överallt efter min kabel men förstod till slut att den låg här på macken.
Det är helt omöjligt att avbryta den utan så det var bara till att vänta ut batterierna och dom var tyvärr nyladdade.
En laddning räcker i cirka 13 timmar.
Jag tröttnade på att lyssna så jag la ifrån mig den och lät den gå.
Idag måste jag med andra ord försöka leta mig fram till vart jag var igår.
Att spola tillbaka flera timmar på en mp3 utan display blir spännande.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Va bra... Eller inte, men min är oxå sån... Ville ju inte klaga när du va så snäll och gav mej en! Om man skaker den lite (försiktigt) går det IBLAND att få av den... Har inte testat med kabeln;)

2009-01-13 @ 09:52:04
Postat av: Mp3snubben från Malmö

Du ska inte köpa en annan? Dom e inte så dyra, du vet.... :)

2009-01-14 @ 07:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0