Mitt favvojobb kom nu

Man har olika saker på jobbet som känns roligare elelr tråkigare än andra.
En av dom roligaste jag vet är när tidningarna kommer.
Tänk att få bli tidningsansvarig på typ Kvantum eller nåt.
Jag har inte en aning om vad som egentligen är så kul med just den uppgiften men jag har alltid tyckt om tisdagar och torsdagar bara för det.
Ann-Kari är inte lika förtjust i tidningarna som jag är. Jag vet inte vad som är hennes favvo. Det kan va tisdagarna när pallen med spolarvätska kommer eller onsdagar med axfoodleverans.
Jag vet inte riktigt men jag får nog ta reda på det så jag kan lämna pallarna till henne om det är det som är hennes favvo. Jag vill ju ha nöjd personal ju.
Nu ska jag leta fram en kartong och öppna mina tidningsbuntar.

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

Mitt favvojobb är att få chefen nöjd :D Så ös mig med sånt du inte gillar :D Bara jag slipper tidningar :)

2009-01-22 @ 13:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0